Ads by Google Ads by Google

Aua le Pisa — Toso le Pa

Version:1.0 StartHTML:0000000199 EndHTML:0000007250 StartFragment:0000002661 EndFragment:0000007214 SourceURL:file://localhost/Users/pattypage/Desktop/toa%206:30/Column/Toso%20le%20Pa.rtf*.rtf

 

tusia: Leua Aiono Frost

E le’i tele i se pito le malomaloa o le fa’asea a se tasi o tama, ona o le le mafaufau lelei o le au tautua a le ASPA ma fa’ailoa lelei atu i le mamalu lautele, o i ai ni pili na tu’ua e isi tagata e le totogia, sa pasasa mai i le isi tagata fou e toe soloa’i atu e alaala i lea lava fale.

“O le mea ua totogi atu le $464. ae toe totogi atu ma la’u $100. o le debit meter ae uma ane ua e fa’a’afa maia ona o le tau totogia o le pili a le isi tagata?”

O le fasa lea a si tama, peita’i, ua fa’ailoa ane, “Va’ai oe, o lea ua mae’a ona e sainia le feagagai e fa’ailoa atu ai ia te oe, e ‘afa lau eletise e avatu ae afa e totogi ai le paleni o le arears.”

“E lea’i o lou manatu ua uma ai le arears i la’u pili lea ua mae’a totogi, aisea la na e le fai mai ai o lo’o totoe se isi mea?” Ua tigaina nei si mafine, ae o le mea moni lava, ua tatau ona fa’atula’ia se faiga talafeagai ma lagona o le tagata ua tigaina e totogi le pili a le isi aloa ua sola, ae le totogia.

Peita’i, e ese ai lagona o Toso, Se o afea ea o le a fai mai ai, “Omai ua pa’u le tau o le tatou eletise, aua ua mae’a ona fa’atula’ia e le TEO le poloketi o Panele e mafai ai ona tatou ola mai le malosi’aga o le La?”

Tafefe na uma atu lava Aperila na fa’atula’ia ai lena fesoasoani tele, ae le maua mai lava se pa’u, ua fa’ailoa mai fo’i e Sione Kava latou, ua fa’aititia le aofa’i o le suau’u e fa’aaoga i lenei masina, pe a toe fa’atusa i masina ua te’a, o lona uiga, ua le toe tele se uta o tau’avea e le tatou ASPA mai le faatauga o le suau’u ma ona oloa eseese.

O lona uiga, ua tatau ona i ai se lavea’i, fa’aititia le tau o le kesi i pamu kesi, ae le pa’u ai le tau o le eletise mo aiga ta’itasi uma o le atunu’u. Afai e te alofa, fa’atino mai lou alofa!